הלוואות לשכירים – הלוואה לכל מטרה

רוב אזרחי מדינת ישראל הם שכירים, ורבות כבר נכתב ודובר על המצב הכלכלי בארץ, אולם דבר אחד בטוח: עבור רובנו, השכר שאנו מרוויחים אולי מספיק כדי לקיים שגרת חיים יומיומית, אולם גם אנחנו מוצאים את עצמנו זקוקים להלוואה מדי פעם, בין אם כדי לכסות את ההוצאות השוטפות, לממן משהו שלא תוכנן מראש או להגשים חלום ישן.

קרדיט לואן מציעה הלוואות מהירות לשכירים, בהן ניתן לעשות שימוש לכל מטרה שתרצו: לכסות את החובות בבנק, לרכוש רכב חדש, לצאת לחופשה משפחתית בחו"ל או להפיק אירוע חגיגי ורב רושם. זאת באמצעות מגוון רחב של מסלולי החזר המותאמים באופן פרטני ליכולת ההחזר שלכם, ללא השפעה על מסגרת האשראי בבנק, ללא צורך בביורוקרטיה מייגעת או בהמתנה ארוכה.

חסרונות בקשת הלוואה מן הבנק

הדבר הראשון שעושים שכירים רבים כשהם זקוקים להלוואה הוא לפנות אל הבנק שבו מתנהל החשבון שלהם. זוהי אמנם הפעולה הנפוצה ביותר, אולם לא בהכרח הטובה ביותר: הלוואה מן הבנק בדרך כלל כרוכה בתהליך ביורוקרטי ארוך, במסגרתו תתבקשו לחתום על אינספור מסמכים, להיפגש עם בעלי תפקידים שונים ולהמתין זמן רב לאישור המיוחל, שכלל לא מובטח שיגיע בסוף.

בנוסף, כאשר אתם מבקשים הלוואה מן הבנק, הוא יודע עליכם הכל. את מצב המינוס בחשבון, את כל הפעמים בהם חזר לכם צ'ק, את כל הבעיות שנתקלתם בהן במסגרת האשראי וכדומה. כך, הלוואה בנקאית עלולה לפגוע לכם בהתנהלות השוטפת של חשבון העו"ש או לצמצם את מסגרת האשראי.

ואם לא די בכך, אזי בעת בקשת הלוואה מהבנק יתכן שתצטרכו לגייס ערבים שיבטיחו לבנק כי סכום ההלוואה יוחזר. עכשיו לכו תמצאו מי שיסכים לחתום לכם ערבות במצב הכלכלי של היום…

יתרונות הלוואות לשכירים בקרדיט לואן

בניגוד לבעלי עסקים אשר בדרך כלל מקבלים הלוואות על סמך תכניות עסקיות, דו"חות כספיים ונכסים שברשותם, ובניגוד לעצמאים ועסקים קטנים אשר אינם יכולים לדעת מראש כמה כסף ירוויחו בסוף כל חודש, שכירים יכולים לקבל הלוואה מהירה פשוט בזכות היותם שכירים, כלומר על סמך תלושי המשכורת שלהם. כל עוד נכנסת משכורת קבועה לחשבון הבנק מדי חודש, הגוף המלווה יכול להיות בטוח שההלוואה תוחזר ואין שום בעיה לאשר לכם אותה.

הלוואות לשכירים דרך קרדיט לואן מאפשרות לכל אחד לקבל סכום כסף במהירות ובנוחות, לשימוש לכל מטרה שהיא, מבלי לערב את הבנק. כך, בתהליך מהיר ונוח שכרוך בהרבה פחות ניירת, הרבה פחות המתנה וללא צורך בגיוס ערבים, תוכלו לקבל את סכום הכסף שאתם זקוקים לו וליהנות מתנאים טובים כגון ריבית אטרקטיבית ופריסה נוחה של תקופת ההחזר על פי יכולותיכם. כך למשל תוכלו לבחור את הדרך בה תחזירו את סכום ההלוואה: באמצעות הוראת קבע, כלומר סכום חודשי קבוע שיירד מחשבון הבנק שלכם לטובת החזר ההלוואה, או באמצעות הפקדת צ'קים דחויים אשר ייפדו מדי חודש.

יתרון נוסף של הלוואות לשכירים או האפשרות לקבל הלוואות למוגבלים בבנק. כלומר, גם אם חשבונכם בבנק מוגבל מסיבה כלשהי, אולם אתם מחזיקים בעבודה קבועה ומקבלים תלושי משכורת מדי חודש, הבנק ככל הנראה יסרב לבקשתכם להלוואה – אולם בהחלט סביר להניח שתוכלו לקבל אותה בקרדיט לואן.

הלוואה לשכירים באישור מיידי

אתם שכירים בעבודה קבועה ורוצים ללוות סכום כסף לכל מטרה? צרו קשר עוד היום עם קרדיט לואן ונציג יחזור אליכם עם הצעה אטרקטיבית המתאימה לכם.