הלוואות למוגבלים בבנק

עד לפני מספר שנים, הלוואות לצרכים שונים ובהיקפים שונים היו ניתנות באופן כמעט בלעדי על ידי הבנקים. אולם במקרים כאלה, לקוחות של הבנק אשר נקלעו לבעיות בהתנהלות השוטפת היומיומית וחשבונם הוגדר כמוגבל, נתקלו בקשיים לקבל הלוואה כאשר הם באמת הזדקקו לה. למרבה המזל, השוק הפיננסי בישראל נפתח לתחרות וכיום ניתן לקבל הלוואות מגורמים חוץ בנקאיים כמו קרדיט לואן – גם כאשר חשבון הבנק שלכם מוגבל.

מהו חשבון מוגבל בבנק?

לקוח בנק שחשבונו מוגדר "מוגבל" הוא אדם שבמהלך שנה אחת של פעילות שוטפת חזרו לו עשרה צ'קים מן הסיבה שלא היה עליהם כיסוי. ברגע שקורה מצב כזה, מערכת המחשוב הבנקאית מגדירה את החשבון באופן אוטומטי כמוגבל, ובעל החשבון ייאלץ לסבול ממגבלות שונות, בהן חוסר אפשרות להשתמש בצ'קים לתקופה של 12 חודשים, ולעניינינו – אפשרות מצומצמת ביותר לקבל הלוואה מן הבנק, עד לכדי מניעה מוחלטת של כיסוי לבקש הלוואה שכזו.

זאת ועוד: העובדה שחשבון בנקאי של אדם מסוים מוגדר כמוגבל הינה נתון אשר ידוע לכל גוף פיננסי גדול בישראל, כך שגם אם אותו אדם מבקש לפתוח חשבון בבנק אחר ולקבל הלוואה על מנת לסגור את חובותיו לבנק הקודם, הסיכוי שהוא יצליח לקבל את מבוקשו הוא קטן ביותר. כך גם לגבי מספר רב של נותני שירותים פיננסיים אחרים, אשר יכולים להיות מודעים למצבו הכלכלי הרעוע של בעל החשבון ולסרב לסייע לו מבחינה כלכלית.

החשבון בבנק מוגבל? יש מה לעשות!

גם מי שחשבונו בבנק הוגבל, עדיין עשוי להזדקק לכסף נזיל, בין אם לשם כיסוי חובותיו כלפי הבנק או לכל מטרה אחרת: הילדים לא בוחרים מתי להתחתן על פי מצבם הכלכלי של הוריהם, אבל עדיין צריך לתכנן חתונה; המצב הרפואי אינו הולך יד ביד עם המצב הכלכלי, ולעיתים יש צורך במימון הוצאות רפואיות דווקא כאשר החשבון מוגבל; וכן, גם מי שיש לו בעיות מול הבנק רוצה לצאת מדי פעם לחופשה בחו"ל, ולשם כך הוא זקוק לכסף.

אם כן, מה אפשר לעשות כאשר אין דרך לקבל הלוואה מן הבנק ובכל זאת צריך סכום גדול של כסף? לשם כך מציעה קרדיט לואן הלוואות למוגבלים בבנק: זוהי אפשרות לקבלת הלוואות בתנאים מסוימים אפילו אם החשבון שממנו מתבצע ההחזר הוא מוגבל. כלומר, יתכן שהחזר ההלוואה יהיה מורכב יותר, אולם אין מניעה בקבלת ההלוואה.

איך אפשר לקבל הלוואות למוגבלים בבנק?

ראוי לציין כי מתן הלוואה לאדם שחשבונו מוגבל איננה אוטומטית אלא כרוכה בבחינת המצב הפרטני של מבקש ההלוואה, אולם הדבר בהחלט אפשרי. ברוב המקרים בהם חשבון הבנק מוגבל, בעל החשבון צבר חובות או לא הצליח לעמוד בתשלום צ'קים. אין פירוש הדבר שאין לו עבודה או הכנסה. לכן, בעל חשבון כזה יכול לעמוד בתנאי החזר הלוואה למוגבלים גם אם הדבר יהיה עבורו מעט יותר מסובך מאשר לאדם אחר.

הלוואות למוגבלים בבנק ניתנות כנגד הצגת תלושי שכר ופירוט נוסף של הכנסות או נכסים אשר יכולים לשמש כבטחונות. אם קיימת אפשרות בה הלווה יצליח להחזיר את ההלוואה, במשך תקופה שנקבעה עימו מראש ובריבית מסוימת, אזי סכום הכסף יועבר לחשבונו בתוך זמן קצר והוא יוכל להשתמש בו לכל מטרה שירצה.

הלוואה למוגבלים בבנק

אם חשבונכם בבנק מוגדר כמוגבל אולם אתם זקוקים להלוואה מהירה לכל מטרה, צרו קשר עוד היום עם קרדיט לואן. בתוך זמן קצר יחזור אליכם נציג שיקח את מצבכם הכלכלי בחשבון ויעשה את מירב המאמצים להציע לכם הצעה משתלמת שתוכלו לעמוד בה.