הלוואה לבעלי נכס

אם הנכם זקוקים להלוואה בסכום כסף גדול, כגון משכנתא או מימון לשם כיסוי משכנתא קיימת, אולם הבנק לא מאשר לכם אותה מסיבה כלשהי, אתם יכולים לעשות שימוש בנכס שברשותכם. קרדיט לואן מציעה הלוואות אטרקטיביות לבעלי נכסים, בתנאי החזר גמישים המתאימים לאפשרויות ההחזר שלכם. בהלוואות אלה תוכלו לעשות שימוש לכל מטרה, פרטית או עסקית.

בעזרת הלוואה לבעלי נכס תוכלו ליהנות משלל אפשרויות, כגון:

  • קבלת משכנתא למטרת רכישת נכס חדש
  • קבלת משכנתא לאזרח ותיק או בעל חשבון מוגבל
  • כיסוי או מיחזור משכנתא קיימת
  • כיסוי פיגור במשכנתא

עסקאות ההלוואות לבעלי נכסים המבוצעות על ידי קרדיט לואן מעוגנות בחוזה הוגן ושקוף, תוך מתן שירות אמין והפקת כל המסמכים הנדרשים על פי חוק, על מנת שתוכלו להיות בטוחים שביצעתם עסקה הוגנת.

מהי הלוואה לבעלי נכס

רוב אזרחי מדינת ישראל תלויים בהלוואות לשם ביצוע מגוון רחב של פעולות, כגון רכישת דירה או מכונית, מימון לימודי השכלה גבוהה, חתונה מפוארת או אפילו חופשה משפחתית מעת לעת. כאשר מדובר בסכום הלוואה גבוה באופן מיוחד, הבטחונות שהבנק דורש עשויים להיות רבים יותר ומורכבים יותר, עד לרמה בה לקיחת הלוואה או משכנתא הופכת ללא כדאית.

הלוואה לבעל נכס משמעה העמדת הנכס כבטחון לטובת קבלת ההלוואה. כך, באופן עקרוני, הנכס משועבד לגוף ממנו אתם מבקשים את ההלוואה בתמורה לכסף שאתם מקבלים ממנו. הנכס שלכם יכול להפוך את כל תהליך קבלת ההלוואה להרבה יותר פשוט ומהיר, ובמיוחד כאשר מדובר בהלוואה מגוף חוץ בנקאי, כמו קרדיט לואן.

איזה נכס מתאים לשמש כבטחון כנגד הלוואה?

נכס שכזה יכול להיות דירה, מגרש, בית פרטי ואפילו מכונית. ככל שערך הנכס גבוה יותר, כך גבוהה יותר ההלוואה שניתן לקבל בזכותו. על מנת לבחון האם נכס מסוים מתאים לשמש כבטחון כנגד הלוואה, יש לחשב את ערכו לא רק ברגע הגשת הבקשה להלוואה אלא גם לאורך הזמן. זו הסיבה שמכוניות בדרך כלל אינן מתאימות לשמש כבטחונות כנגד הלוואות בהיקפים גבוהים, שכן ערכה יורד עם הזמן. נכסי נדל"ן, לעומת זאת, שערכם הרבה יותר גבוה ואף ממשיך לעלות עם הזמן, מתאימים לכך הרבה יותר.

הדבר נכון לגבי נכסים שאינם ממושכנים, אולם מה אם יש ברשותכם נכס שטרם סיימתם להחזיר את המשכנתא עליו? ובכן, עדיין תוכלו לקבל בזכותו הלוואה באופן פשוט למדי, בתנאי שיתרת המשכנתא נמוכה יחסית, וזאת בניגוד להלוואות מסוגים אחרים או ממקורות מימון אחרים, אשר בהם נדרשת רמה גבוהה של הכנסות והוכחה כי היסטוריה האשראי איננה בעייתית.

יתרונותיה של הלוואה לבעלי נכס

היתרון הברור ביותר של הלוואה לבעל נכס הוא קיומה של האפשרות לקבל הלוואה בהיקף גבוה יחסית כנגד ערך הנכס. כך ניתן לעשות שימוש בכסף לטובת כל מטרה שהיא, החל בכיסוי חובות, המשך בנסיעה לחופשה בחו"ל ועד מימון הוצאות רפואיות, חלילה.

יתרון אחר עוסק בתנאים לקבלת ההלוואה. לעומת הלוואות מסוגים אחרים, הריבית שתצטרכו להחזיר במקרה של הלוואה לבעל נכס היא הרבה יותר משתלמת, החזר האשראי ניתן לפריסה לתקופה ארוכה, וסכום ההחזר החודשי מותאם ליכולות הכלכליות שלכם.

הלוואה לבעלי נכס באישור מיידי

יש לכם נכס שאיננו ממושכן או שיתרת המשכנתא עליו נמוכה, ואתם זקוקים להלוואה? צרו קשר עוד היום עם קרדיט לואן ונציג יחזור אליכם עם הצעה משתלמת במסגרתה תוכלו לקבל הלוואה כנגד הנכס שלכם, בתנאים אטרקטיביים ולכל מטרה.